Länge sen

Tja bloggen. Jag vet att det var typ tusen år sen jag skrev men jag har helt enkelt inte känt för det. Alex drog för ett tag sen, eller aa minns inte för exakt när så aa. Jag har sett helt hemsk ut hela dagen, vit/gråa mjukisar och sjukt stor röd t-shirt, förjävlig asså haha.. Mår inte så bra så jag har precis tagit en ipren och nu sitter jag och lyssnar på deppmusik. Är på sånt humör bara, har vart så typ hela veckan, förutom när jag fått mina cpdampryck (som kommer ganska ofta hehe..). Annars så har jag bara varit med Alex idag och sen när jag väntade på bussen med honom så träffade jag andra Alex (Mathiesen) och vi snackade en stund så det var chill. Nu ska jag typ dö så jag hoppas ni har en bra dag, eller kväll.. eller aa ni fattar. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0