Starstruck

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Var med Fanny och Ivan idag, sjukt chill med halvstudiedag! Åkte runt överallt, skärholmen, skanstull, gullmarsplan, älvsjö, fruängen och herrängen. Sen åt vi pizza, tjockismat men gott. Broshan fyllde år så Ivan och moster kom på kvällen och vi chilla bara lite. Fannt drog runt åtta och precis när jag kom hem efter att ha lämnat henne vid bussen runt halv 9 så kommer kusin :) Sen drog dem för inte så länge sen och nu sitter jag och ska försöka göra min idrottsuppgift och sådääära. Men nu ska jag fortsätta prata med mannen min :D Slänger in en låt istället för en bild, pyssar!


Kommentarer
Postat av: nicki

haha vare inte den bästis och hans syster dansade till ? xd <3

2010-03-30 @ 13:36:44
Postat av: Natasa

haha joooo :) <3

2010-03-30 @ 15:59:37
URL: http://natttss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0