16 oktober 2010

Hej bloggen! Känner att det var dags att uppdatera? Afan. Ska till stan med min bästiZ Stefan :D Vi ska fika och jag ska köpa en klänning från hm's nya kollektion, skitsnygg fast har inte testat den än så vi får se om det blir den. Tror det blir den ändå faktiskt haha. Efter det kan jag antagligen hem och fixa mig och det. Måste duscha, sminka mig, fixa håret och välja skor(?!), paniken kommer alltid när jag ska välja skor, hatar skor.. Plus att jag är mobbad för mina fötter -.- Alla bah fett småååå fötteeeer, man bah sååå whaaat, och alla tror mina converse är fake bara för att märket är mindre -.- DET ÄR FÖR ATT DEM KOMMER FRÅN BARNAVDELNINGEN OKEJ? 700 spänn för fejkade converse.. pfft! Nu har jag släppt ut mina agressioner för dagen :) Nej driver finns mycket mer, aaaaja, ikväll ska jag festa så heeeeeejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0