Visste ni att..

.. Jag är sjukt rädd för att vara ensam. Jag kan inte sova på nätterna för jag hör konstiga saker, ser konstiga skepnader och varje natt känns det som att en någon andas på mig med kall luft typ. Blir helt kallsvettig först sen tvärtom. Jag låg och grät i telefon igår för jag var så rädd och Alex fattade inte ett piss stackarn men jag vågar typ inte  prata om det då för det känns som att det bara kommer bli värre då så han fick inte sova förrän klockan halv 5 typ :) Fjolligt jag vet men whatevaaaah.


.. Jag hatar vintern, men vem gör inte det? Det är jättefint ute men jag orkar inteee. Okej om det var så  typ en vecka, det kan jag liksom acceptera men längre? Nej tack. Det enda som gör vintern okej är typ att det är mysigt att fika då :)

.. Jag hatar egentligen rean. Visst är det bra att allt är på rea men det är så hemskt att behöva trängas för att se om det ens finns något och att stå i den mil-långa kön. Det känns bara ofräscht typ..


.. Jag är beroende av att läsa bloggar. Jag hatar att älska dem typ, är helt beroende.
.. Jag bajsar för lite! (Tyckte det var sjukt viktigt att veta om mig)


.. Jag tycker det är roligare att umgås med killar än med tjejer. Orkar inte motivera det haha, tror de flesta förstår varför.
.. Jag har faktiskt inget emot 96or. Klart dem var fjortisar för typ ett år sen, men hallå vi bor i älvsjö vad kan man förvänta sig? Vi kanske inte vill erkänna det men alla har varit liiiite fjortisaktiga för något är sen!


- Men jag har ju aaaldrig varit det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0